|
Sinterklaas kapoentje!
|
|
12-04-2009, 12:17 PM
|
|||
|
|||
|
Sinterklaas kapoentje!
Heerlijk avondje gaat weer komen, wat krijg JIJ van sinterklaas?
Veel mensen houden het op verschillende dagen, en ik ben heel nieuwsgierig, zijn de mensen gul? of zijn ze gierig! |
|||
|
12-04-2009, 02:23 PM
|
|||
|
|||
RE: Sinterklaas kapoentje!
(12-04-2009 12:17 PM)marton Wrote: Heerlijk avondje gaat weer komen, wat krijg JIJ van sinterklaas? Mijn ouders zijn gierig T_T
|
|||
|
12-05-2009, 06:32 AM
|
|||
|
|||
|
Uitbreidings set voor Catan! (Zeevaarders)
|
|||
|
12-06-2009, 04:10 PM
|
|||
|
|||
|
Ik, heb ook niks gekregen van de sint =o moet wachten tot de kerstman langs komt
![]() maar ik zie dat er nu meer nederlanders zijn ? zelfs een GM =o hoeveel zijn er hier ongeveer? heb hier gespeeld toen de server online ging, tot lvl 92 gekomen en toen had ik het even voor gezien, maar RO blijft toch een beetje thuis 8-)Maar hoe is het hier nu op deze server? misschien dat ik nog wel eens kom spelen =) Laters |
|||
|
12-06-2009, 05:22 PM
|
|||
|
|||
|
Ohh Quick, ben jij ook nederlands? XD Ik ben Calcipher, de Knight die je gesproken had in pront.
|
|||
|
12-07-2009, 03:29 AM
|
|||
|
|||
(12-06-2009 05:22 PM)marton Wrote: Ohh Quick, ben jij ook nederlands? XD Ik ben Calcipher, de Knight die je gesproken had in pront. Lol Marton is m'n neef, die eigenwijze kut zegt eerst dat ie niet wil spelen, dan vergeet hij dat ik deze server aan em voorstelde, zoekt em op en komt toch wel spelen... XD met de server gaat het wel goed zover ik weet, kom spelen joh
|
|||
|
12-07-2009, 12:47 PM
|
|||
|
|||
|
Jimmy's mond is te groot af en toe.
|
|||
|
12-07-2009, 02:38 PM
|
|||
|
|||
|
hahaha, doh te toevallig xD wel lache, jullie zitten bij elkaar in de guild of niet? dan zal ik wel es joinen
![]() Maar ik hoorde dat de WoE castle nog steeds niet is veranderd in een andere... de huidige is al open since er WoE is op deze server? wel beetje minder wanneer komt er een change (A)?N> Invite |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Search
Member List
Calendar
Help